Kurser

1 dags workshop 
Aktiv udveksling af ideer og erfaringer

Digitalt servicepotentiale

Tid & sted
Afholdelser oprettes efter behov og tilbydes også som firmakursus.

Kontakt os på tlf. 7220 3000 eller skriv til kurser@teknologisk.dk for at høre mere.
Pris efter aftale
Nr. 91381

Med vores workshop får I indsigt i jeres digitale servicepotentiale og et roadmap til at skabe øget forretning gennem servitization. Det er baseret på erfaringer fra 65+ vellykkede serviceudviklingsforløb.

Udforsk det digitale servicepotentiale

Forestil jer at virksomheden ikke kun leverer et produkt, men også en komplet servicepakke der skaber merværdi for kunderne. Forestil jer et scenarie, hvor hver solgt enhed ikke kun giver indtægt én gang, men bliver en vedvarende indtægtskilde. Lyder det interessant? Så er I klar til at tage skridtet mod de digitale serviceydelser, og Teknologisk Institut står klar til at hjælpe jer på rejsen.

Hvad er det digitale servicepotentiale?

Jeres digitale servicepotentiale er virksomhedens mulighed for at udvikle og levere digitale ydelser, der komplementerer jeres produkter.

Med de rette digitale services kan I:

- Skabe øget og mere forudsigelig omsætning

- Styrke kundeloyaliteten

- Få adgang til et større kundesegment

- Forbedre jeres evne til at tænke innovativt

- Skabe et solidt fundament for bæredygtige produkter og services


Vores erfaring, der stammer fra over 65 serviceudviklingsforløb, understøtter disse resultater. Vi kombinerer akademisk forskning med praktisk orienterede metoder for at sikre, at vores rådgivning er både relevant og effektiv.

Udforsk og realiser jeres digitale servicepotentiale
Vores mål er at hjælpe jer med at forstå, hvad jeres digitale servicepotentiale er, og hvordan I kan realisere det. I vil lære, hvordan eksisterende produkter kan suppleres med digitale services, for at skabe en mere robust og diversificeret forretningsmodel.

Udnyt dit potentiale for servitization
I en verden præget af digitalisering, er det vigtigt at se på, hvordan I kan bruge jeres eksisterende produkter og maskiner til at tilbyde yderligere services. Dette vil ikke blot give mulighed for at skabe øget værdi for jeres kunder, men også for at opbygge en stærkere og mere modstandsdygtig forretningsmodel.

Målgruppe
Denne workshop er skabt for de virksomhedsejere, direktører, og ledere inden for fremstillingsindustrien, der ønsker at udnytte det digitale servicepotentiale, der ligger gemt i deres eksisterende produkter og maskiner.

Udbytte

  • Du får værktøjerne til at forstå og realisere dit digitale servicepotentiale
  • Du får et klart overblik over din virksomheds aktuelle situation og det potentiale, der ligger i din digitale forretning.
  • Du får indsigt i, hvorvidt dit marked er modent og parat til at investere i digitale services.
  • Du vil lære at arbejde med digital serviceudvikling på en konkret og effektiv måde.
  • Du vil modtage et roadmap, der definerer de milepæle du skal arbejde med for at realisere dit digitale servicepotentiale.

Det får du på workshoppen

Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.

Hos Teknologisk Institut bruger vi kun erfarne undervisere.

Erfaren underviser

På kurset får du morgenmad, frokost, snacks og drikkevarer.

Fuld forplejning

På kurset er der indtænkt øvelser og deltagerinddragelse.

Øvelser og inddragelse

For at sikre den bedste læring vil der være mulighed for casearbejde.

Casearbejde

Undervisning på dansk

Undervisning på dansk

Tæt på kursusstedet er der gratis parkering.

Gratis parkering

Dag 1

  • Analyse af virksomhedens digitale servicepotentiale

  • Roadmap med milepæle til at skabe øget forretning på servitization

Form

Workshoppen skaber rammen for at forstå og udnytte jeres digitale servicepotemtoale virksomheden. Gennem et tilpasset forløb, med lidt teoretisk forståelse, arbejdsgrupper og fælles diskussioner, får I en dyb forståelse for, hvordan servicelevering kan transformeres digitalt, og hvordan denne transformation kan gennemføres på en systematisk, men agil måde, der skaber værdi. Workshoppen er tilpasset jeres virksomheds specifikke behov og afholdes som et lukket firmakursus efter nærmere aftale.

28858
Underviser

Troels Behrenthz Andersen

4.35/5 (119 evalueringer) 
Baseret på alle evalueringer af underviseren fra de seneste 5 år.

Troels er en erfaren udviklingskonsulent og underviser, specialiseret i serviceudvikling. Med en dybdegående erfaring fra transformative serviceinitiativer, besidder han en unik indsigt i optimering af servicekoncepter og realiseringen af digitale potentialer. Hans stærke forståelse for komplekse forretningsprocesser gør ham til en perfekt guide i jagten på jeres digitale servicepotentiale.