Med vores workshop får I indsigt i jeres digitale servicepotentiale og et roadmap til at skabe øget forretning gennem servitization. Det er baseret på erfaringer fra 65+ vellykkede serviceudviklingsforløb.
Forestil jer at virksomheden ikke kun leverer et produkt, men også en komplet servicepakke der skaber merværdi for kunderne. Forestil jer et scenarie, hvor hver solgt enhed ikke kun giver indtægt én gang, men bliver en vedvarende indtægtskilde. Lyder det interessant? Så er I klar til at tage skridtet mod de digitale serviceydelser, og Teknologisk Institut står klar til at hjælpe jer på rejsen.
Jeres digitale servicepotentiale er virksomhedens mulighed for at udvikle og levere digitale ydelser, der komplementerer jeres produkter.
Med de rette digitale services kan I:
- Skabe øget og mere forudsigelig omsætning
- Styrke kundeloyaliteten
- Få adgang til et større kundesegment
- Forbedre jeres evne til at tænke innovativt
- Skabe et solidt fundament for bæredygtige produkter og services
Vores erfaring, der stammer fra over 65 serviceudviklingsforløb, understøtter disse resultater. Vi kombinerer akademisk forskning med praktisk orienterede metoder for at sikre, at vores rådgivning er både relevant og effektiv.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Erfaren underviser
Fuld forplejning
Øvelser og inddragelse
Casearbejde
Undervisning på dansk
Gratis parkering
Analyse af virksomhedens digitale servicepotentiale
Roadmap med milepæle til at skabe øget forretning på servitization
Workshoppen skaber rammen for at forstå og udnytte jeres digitale servicepotemtoale virksomheden. Gennem et tilpasset forløb, med lidt teoretisk forståelse, arbejdsgrupper og fælles diskussioner, får I en dyb forståelse for, hvordan servicelevering kan transformeres digitalt, og hvordan denne transformation kan gennemføres på en systematisk, men agil måde, der skaber værdi. Workshoppen er tilpasset jeres virksomheds specifikke behov og afholdes som et lukket firmakursus efter nærmere aftale.
Troels er en erfaren udviklingskonsulent og underviser, specialiseret i serviceudvikling. Med en dybdegående erfaring fra transformative serviceinitiativer, besidder han en unik indsigt i optimering af servicekoncepter og realiseringen af digitale potentialer. Hans stærke forståelse for komplekse forretningsprocesser gør ham til en perfekt guide i jagten på jeres digitale servicepotentiale.
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk