Få overblik over alle de elementer, der er i det moderne, opsøgende salgsarbejde. Lær at tilrettelægge dit salgsarbejde, så du øger sandsynligheden for at nå dit mål - og få værktøjer, som er nemme at tilpasse din egen verden. På online kurset får du inspiration og konkret viden om hele salgsprocessen, fra den første kontakt til det dybe salg inde i kundens organisation.
I ”gamle” dage var sælgerens vigtigste værktøj telefonen. I dag skal den ”moderne” sælger være langt bredere i sin kommunikation med kunden. Synlighed på de sociale medier, overblik over hvor kunden er i købsprocessen og påvirkning af kunden over længere tid, er nogle af nøgleordene.
Samtidig er den moderne sælger i stand til at koble den analoge dialog med den digitale - og til at være afventende og pågående afhængig af, hvor i købsprocessen kunden er. Sælgeren skal også kunne reagere hurtigt og effektivt på kundeleads - og prioritere sin tid korrekt, for at opnå den størst mulige effektivitet.
Med udgangspunkt i Salesbooster-metoden, får du på online kurset indblik i, hvordan du bliver en moderne sælger med succes.
Kurset henvender sig til den nye sælger og den øvede, som har behov for at strukturere sit salgsarbejde yderligere. Kurset er relevant for business-to-business sælgeren, fx ingeniøren der skal sælge nye løsninger til bestående kunder eller rådgiveren, der skal opsøge nye markeder.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Erfaren underviser
Materiale på dansk
Undervisning på dansk
Sådan nedbryder du dit salgsmål til daglig handling vha. Målsøgeren
Sådan får du skrevet et effektivt manus til telefonisk mødebooking
Sådan laver du en god mødebooking-mail
Social Selling Guide: Sådan connecter du på Linkedin
Sådan skriver du en god artikel
Sådan deler du dit indhold på de sociale medier
Effektiv leadbehandling: Sådan øger du konverteringen af leads via hurtig og effektiv reaktion
Forberedelse og research før salgsmødet
Salgsmødets faser - mødestyring
Luk salget - uden at skrive tilbud
Når tilbuddet er nødvendigt: Sådan strukturerer du dit tilbud, så det sælger
Opfølgning - når kunden ikke er klar til at handle med det samme
Mersalg - strukturer dit mersalg, så du dels får gladere kunder og bedre bundlinje
Gensalg - sådan holder du kontakten med kunden, så de kommer retur igen og igen
Dybdesalg - sælg dine ydelser ind til alle relevante personer i kundens organisation
Online kurset består af ni hovedmoduler med ca. 100 korte videoer, 300 siders baggrundsmateriale og 50 værktøjer, der tager udgangspunkt i salesbooster-metoden.
Kurset kan tages i vilkårlig rækkefølge men er opbygget logisk og kronologisk, så du bliver ført igennem hele salgsprocessen på en overskuelig og motiverende måde.
Du har fuld og evig afgang til alt, der kan downloades og printes ud. Alt indhold kan genbesøges igen og igen.
Læs mere om vores online kurser og se svar på dine spørgsmål (FAQ).
Leon er en af Danmarks mest benyttede salgsrådgivere. Han har været tilknyttet Teknologisk Institut siden 2001. Leon har en baggrund som sælger og salgschef hos bl.a. Atea, Avis Biludlejning og konsulentfirmaet Cultivator. Han har været selvstændig siden 2000 og udgiver podcasts, artikler, videoer og bøger om salg. Leon hjælper virksomheder med at optimere deres salg, fra mødebooking til salgsmøde og fra tilbud til gensalg.
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk
Evnen som vindende forhandler er ikke altid medfødt, men udvikles gennem erfaring, træning og teknikker. Effektiv kommunikation i forhandlingssituationen er vigtigt ...
Læs mereDer er meget at holde styr på i en salgssituation, og din måde at håndtere situationen på kan være altafgørende. Med andre ord er ordsproget at kunne sælge sand i Sa...
Få gode råd til hvordan du kan gøre din rådgivning og daglige salg mere værdiskabende for dine kunder.
Hvordan bliver man en god sælger?