TI-POD - EP #72: Den gode receptionist
Hvilke egenskaber betegner ’Den gode receptionist’?
Da receptionisten varetager virksomhedens ansigt udadtil, er det vigtigt at yde et godt førstehåndsindtryk til kunden.
I episode #72 fortæller Lars Ilsøe Mikkelsen mere om, hvorfor ’Den gode receptionist’ og omstilling er vigtigt i din virksomhed. Én ting er klart for Lars, og det er, at lysten er en nødvendighed for at bibeholde den gode service.
Lyt med i din podcastapp, eller afspil episoden her.
Psst! I episoden taler Lars bl.a. om en Hot-Not-liste, hvor der er konkrete eksempler på, hvordan du kan vende negativt ladede sætninger til sætninger, der øger kundens oplevelse positivt.
Download listen her:
Lyt til episode #72 her:
Udvalgte kurser inden for service og support:
Læs mere inden for emnet
Abonner på TI Pod
Find podcasten TI Pod i Apple Podcast, på Spotify (eller anden podcast-app) og vælg ”abonner”. Du er også velkommen til at give os en anmeldelse, hvis du har lyst.