TI-POD - EP #72: Den gode receptionist

Kursusadministration

Kontakt os

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 30 00.

Et bord med høretelefoner, en telefon og en kop kaffe

TI-POD - EP #72: Den gode receptionist

Hvilke egenskaber betegner ’Den gode receptionist’? 

Da receptionisten varetager virksomhedens ansigt udadtil, er det vigtigt at yde et godt førstehåndsindtryk til kunden.

I episode #72 fortæller Lars Ilsøe Mikkelsen mere om, hvorfor ’Den gode receptionist’ og omstilling er vigtigt i din virksomhed. Én ting er klart for Lars, og det er, at lysten er en nødvendighed for at bibeholde den gode service.

Lyt med i din podcastapp, eller afspil episoden her.

Psst! I episoden taler Lars bl.a. om en Hot-Not-liste, hvor der er konkrete eksempler på, hvordan du kan vende negativt ladede sætninger til sætninger, der øger kundens oplevelse positivt.

Download listen her:

Lyt til episode #72 her:

Udvalgte kurser inden for service og support:

Læs mere inden for emnet

Abonner på TI Pod

Find podcasten TI Pod i Apple Podcast, på Spotify (eller anden podcast-app) og vælg ”abonner”. Du er også velkommen til at give os en anmeldelse, hvis du har lyst.

 

<< Tilbage til oversigt