Dialog og involvering - Viden om bruger- og kundebehov
Styrk din virksomheds produktudvikling og opnå større træfsikkerhed i markedet ved at spørge brugerne og kunderne, hvad de vil have, og inddrag dem i udviklingen.
Involvering skaber nye muligheder
Hvorfor er det så vigtigt at vide, hvad brugerne og kunderne tænker, føler, gør og siger mellem linjerne? Du opnår langt højere tilfredshed og loyalitet, hvis nuværende og nye produkter og services bygger på indsigter, som du ikke kan få på anden vis end ved at inddrage dem i udviklingen.
Fejl! Men undgå at fejle på markedet
Et år efter lancering er 80 procent af nye produkter ikke længere på hylderne. Derfor er det afgørende at fejle tidligt, da det er en yderst omkostningstung affære at komme for langt med udviklingen af noget, der ender med at fejle. Med viden fra brugerne og kunderne kan du fejle tidligt, styrke udviklingen af produkter og services og på den måde optimere chancerne for succes.
Hvordan kommer du i gang?
Der er mange tilgange til at inddrage brugere og kunder - interview, observation, test af prototyper osv. Og en kombination af flere tilgange giver et bedre resultat, hvor du får indblik i såvel sagte som usagte behov. På den måde kan du både give brugerne, hvad de vil have, og hvad de ikke vidste, de havde brug for. Vi finder ud af, hvor det gavner din virksomhed bedst at inddrage brugerne eller kunderne, og vi bidrager til at opbygge en proces, der omsætter indsigter til konkrete succeser.
Kender du din virksomheds reelle omkostninger til udvikling af produkter og services, som brugerne eller kunderne ikke har brug for?
- Du kan komme i gang med dialog og involvering af kunder og brugere allerede i dag – vi tilbyder:
| |
|
|
| |
|
|