Kurser

Billede der illustrerer kurset

Kurser i marketing

Kurserne i marketing er både for dig, der er erfaren og for dig, der er ny i faget. Her får du viden om, hvordan du gennem effektiv markedsføring påvirker dine kunders købsmønstre og beslutningsprocesser. Du klædes på til at komme godt i gang med en strategi for jeres brug af sociale medier, samt værktøjer til at planlægge og styre online kampagner.

Læs mere
Filtrér kurser 
Filtrér
      {{data}}
      {{data}}
      {{data}}
      {{data}}
      {{data}}
      {{data}}
      Ingen kurser opfylder dine filtre

      Men vi har 54 andre kurser inden for Marketing.

      Få ny inspiration til din kompetence­udvikling

      Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.

      Indtast venligst et validt navn
      Tilmelder nyhedsbrev
      Tak for din tilmelding
      Teknisk fejl

      Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk

      Kurser i marketing

      Marketing handler om at udveksle, skabe og kommunikere information og aktiviteter, der har værdi for kunder og brugere. God markedsføring kræver således typisk et omfattende kendskab og god forståelse for kundernes og brugeres adfærd. Omdrejningspunktet er at gøre virksomheden attraktiv, salgsgenererende og synlig.

      Online marketing

      Digitaliseringen betyder, at kompetencer og værktøjer inden for marketing på online platforme er nødvendigt for mange virksomheder. Med et marketingkursus hos Teknologisk Institut får du inspiration til at styrke virksomheders online marketing profil gennem bl.a. grafisk design, SEO, Tag Management, Google Analytics og adfærdspsykologi.

      Medarbejdere, der har værktøjerne til at skabe og arbejde med den visuelle formidling, er efterspurgt af mange virksomheder. Det digitale design er nemlig blevet en stor del af online marketing, og layouts, der både er brugervenlige til mobil, tablet og desktops er blevet et must-have i dag. Apps og websites er derfor noget mange virksomheder lægger stor vægt på. Både video, lyd og billede er komponenter, der kan gøre en marketingstrategi mere succesrig.

      Marketing på sociale medier

      Sociale medier spiller en stor rolle i de fleste menneskers hverdag.

      Det er derfor vigtigt for mange virksomheder at få skabt en effektiv og målrettet social medie-strategi, der tiltrækker brugere og kunder. Udover at sociale medier er et godt sted at fange mange brugere og kunder, så kan denne type markedsføring også have omkostningsmæssige besparelser for virksomhederne.