Hvordan sikrer du, at kunden vælger netop dit produkt i et overfyldt marked? På kurset får du indsigt i forskellige nudging-redskaber og adfærdspsykologiske teknikker, så du kan påvirke din målgruppes og kunders adfærd effektivt i din retning.
I en verden overbelastet med information og valg, er det mere vigtigt end nogensinde at kunne fange kundens opmærksomhed.
På dette kursus vil du lære at forstå dine kunder, deres beslutningsprocesser og de taktikker, der kan påvirke deres valg. Du får evidensbaserede metoder til at optimere din kommunikation, bedre forståelse for de psykologiske processer der er på spil, samt effekt af AI og neuromarketing. Efter kurset vil du være i stand til at bruge nudging-teknikker til at skabe en ønsket adfærd hos din målgruppe og dermed optimere din kommunikations- og marketingstrategi.
Kurset henvender sig til dig, der arbejder professionelt med marketing, kommunikation og salg B2C såvel som B2B.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Kursusbevis
Erfaren underviser
Maks. 16 deltagere
Fuld forplejning
Øvelser og inddragelse
Materiale på dansk
Undervisning på dansk
Gratis parkering
Gode slides og en meget indlevende underviser.- Christina Low Schmidt. Administrativ medarbejder HK/Hovedstaden
Underviseren har en fantastisk og humoristisk energi. Han er dygtig, faglig kompetent og formår at skabe en stemning i lokalet så folk føler sig godt tilpas og virkelig får noget konkret med hjem.- Nikolaj Strømann, Customer Experience Manager. Kraks Forlag A/S
Ualmindeligt engageret, dygtig underviser. God formidler, gode slides.- Sanne Strandskov Nopa Nordic A/S
Kurset veksler mellem oplæg og refleksioner over egen praksis suppleret med mindre øvelser. Det vil derfor øge dit udbytte af kurset, hvis du inden kursusstart har tænkt over, hvordan du kommunikerer i relation til din funktion som kommunikations-, marketing- eller salgsprofessionel.
Jakob er senior adfærdsrådgiver og uddannet cand.mag. i filosofi fra Københavns Universitet. Jakob har i en årrække undervist virksomheder og organisationer i at udnytte adfærdsindsigter kommunikativt til at påvirke deres målgruppers adfærdsmønstre – herunder forbrugere, medarbejdere og borgere. Han har tidligere været adfærdslead på forskellige bureauer. Jakob er desuden forfatter til bogen: "Adfærdspsykologi i markedsføringen - myten om den rationelle forbruger."
Taastrup 6. februar 2025 | |
Taastrup 21. maj 2025 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk
Strategisk kommunikation er at kommunikere effektivt og troværdigt til andre. Få indsigt i hvordan du kommunikerer strategisk ved at læse artiklen.
Læs mereEn målrettet sociale mediestrategi, er essentiel i en verden, hvor sociale medier, er blevet en del af hverdagen. Få 5 gode råd til en succesfuld social mediestrateg...
Hvad du skal gøre og ikke gøre på LinkedIn. Gode råd til hvordan man kan bruge LinkedIn.
Mange har nok hørt udtrykket SEO, nok enten i forbindelse med en hjemmeside eller ved digital markedsføring. Men hvad står det egentlig for, og hvordan og hvor kan d...
Podcast episode 9