Få nye værktøjer til knowledge management i Service desken. Lær konkrete metoder til videndeling/knowledge management. Metoderne kan bruges både til personlig vidensopsamling – og til at forbedre hele afdelingens knowledge management. Så I kan forbedre dagligdagens support i forhold til hurtigere og mere korrekte løsninger til brugerne og/eller dig selv.
Metoderne, du lærer på kurset, tager udgangspunkt i jeres eksisterende tekniske løsninger, og kræver således ikke indkøb af særlige programmer. Når du er færdig med kurset, kan du opbygge vidensartikler med fokus på hurtigere løsning af sager (f.eks. incidents og bestillinger), og du har også lært metoder til strukturering, søgning og opdatering af artikler, uden at det kræver nævneværdigt mere tid i dagligdagen.
Dette kursus er til dig, der arbejder med viden som afgørende element for din effektivitet. Du sidder måske i en IT support/ Service desk/Help desk – eller også har du til opgave at dokumentere og anvende løsninger og workarounds i anden rolle i IT.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Kursusbevis
Erfaren underviser
Fuld forplejning
Certificering / eksamen
Øvelser og inddragelse
Gratis parkering
Meget informativt og lærerigt kursus med en virkelig engageret og dygtig underviser.- Rikke Rebbe Holstebro Kommune
Johnny er altid super prof, og en fantastisk formidler- Stephen Lloyd Svendsen DSB
Ønsker du at afslutte kurset med en certificering, foregår dette på kursets sidste dag.
Beståelseskravet er 65% (13 rigtige). Certificeringen koster kr. 995 ex moms, og er ikke indeholdt i kursusprisen. Du kan bestille din certificering ved tilmeldingen til kurset.
Johnny har over 25 års praktisk erfaring med IT Service Management. Johnny er ITIL Master, akkrediteret ITIL instruktør og er en særdeles erfaren underviser inden for alle aspekter af IT Service, med speciale inden for Service desk og de gode processer inden for IT Service Management. Johnny formår på en særlig måde at gøre stoffet praktisk anvendeligt og nærværende.
Taastrup 13. december 2024 Garantifor afholdelse | |
Taastrup 4. april 2025 | |
Taastrup 22. august 2025 | |
Taastrup 19. december 2025 | |
Taastrup 6. marts 2026 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk
Der er mange gode grunde til at øge dine kompetencer med et kursus i ITIL® på Teknologisk Institut. Få 3 gode grunde her og bliv klogere på fordelene.
Læs mere