Kurser

Billede der illustrerer kurset

Kurser i ITIL® og Service Management

Lær, hvordan du professionelt planlægger og styrer virksomhedens IT Service Management-opgaver med kurser i ITIL® og Service Management.

ITIL® er best practice for IT Service Management, som bruges af tusinder af organisationer verden over.

På alle vores kurser i ITIL® og Service Management bliver du undervist af kompetente specialister. Vi har kurser på både dansk og engelsk, og der er mulighed for certificering.

The ITIL® Accredited Training Organization logo is a trademark of AXELOS Limited.

Læs mere
Filtrér kurser 
Filtrér
      {{data}}
      {{data}}
      {{data}}
      {{data}}
      {{data}}
      {{data}}
      Ingen kurser opfylder dine filtre

      Men vi har 54 andre kurser inden for ITIL® og Service Management.

      Få ny inspiration til din kompetence­udvikling

      Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.

      Indtast venligst et validt navn
      Tilmelder nyhedsbrev
      Tak for din tilmelding
      Teknisk fejl

      Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk

      Hvad er ITIL® 4?

      ITIL 4 er både et fælles sprog for IT-professionelle – og et internationalt anerkendt rammeværk til at levere gode digitalt understøttede services. ITIL 4 bygger på mere end 30 års ITSM-erfaringer, der er opsamlet, konsolideret og opdateret af IT-professionelle fra mange forskellige forretningsområder.
       
      ITIL 4 har udviklet sig til at levere en end-to-end Digital Operating Model og Service Value Chain, der dækker leverance og vedligeholdelse af IT- og digitale services. I den nye ITIL 4 er der også integreret DevOps, Lean IT og agil udvikling. Læs mere om IT-sproget ITIL® herunder:
       

      Hvad er fordelene ved ITIL® og Service Management?

      • Skaber en fælles referenceramme gennem sprogbrug og begreber på tværs af leverandører og kunder
      • Definerer de nødvendige roller
      • Er med til at sikre at fokus er på kundens ønsker og behov
      • Forudsigelige og konsekvente processer ved brugen af Best Practice processer
      • Bedre udnyttelse af kompetencer og erfaringer
      • Reducerede omkostninger

      I denne artikel får du 3 gode grunde til at deltage på et ITIL®-kursus.

      ITIL®-kursus

      Er du på udkig efter et kursus i ITIL, findes der flere niveauer:

      • ITIL 4 Foundation
      • ITIL Specialist
      • ITIL Strategist
      • ITIL Leader
      • ITIL Master

      ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

      ITIL Certification

       
      Certificeringer er både en fordel for dig og din virksomhed. Du får bevis på dine kompetencer, og din arbejdsplads kan overfor kunder og samarbejdspartnere dokumentere, at medarbejdernes faglige niveau er i top.
       
      På Teknologisk Institut udbyder vi ITIL 4 Foundation, samt et udvalg af specialistkurserne. Kontakt os for at høre nærmere.

      Vi afholder gerne firmakurser på både dansk og engelsk, hvis I er flere fra samme firma, der ønsker det samme kursus.