Lær, hvordan du bruger ITIL® 4’s principper til at bygge, levere og supportere service value streams. Du bliver taget igennem de helt centrale aktiviteter, som enhver service management og/eller digital organisation bør have under kontrol. Ligesom udvikling af nye services også dækkes.
Modulet fokuserer på kombinationen af forskellige value streams og aktiviteter for at udvikle, levere, drifte og supportere digitale produkter og services. Du vil blive klogere på bl.a. de practices, metoder og værktøjer, der understøtter ovenstående.
På Create, Deliver and Support vil du desuden få gennemgået service performance, ligesom du får en dyb forståelse af servicekvalitet og forbedringsmetoder.
Med viden fra dette modul kan du levere innovative, men også stabile og robuste digitale løsninger til kunder i en verden, hvor der er stadig mere pres på serviceleverandøren.
Efter kurset bliver du certificeret inden for ITIL med titlen: Create, Deliver and Support. Læs mere under afsnittet Eksamen.
Dette kursus er målrettet dig, der arbejder praktisk med drift og support af digitale services, ønsker at blive ITIL 4 Managing Professional, er serviceejer, service manager eller har anden rolle med end-to-end leveranceansvar, og til dig, der er service management konsulent.
Det er en forudsætning, at du har et ITIL 4 Foundation certifikat for at kunne deltage på kurset.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Erfaren underviser
Certificeret underviser
Fuld forplejning
Certificering / eksamen
Øvelser og inddragelse
Materiale på engelsk
Undervisning på dansk
Value stream for brugersupport
Value stream for en ny service
Kurset er meget intensivt, og du skal afsætte god tid til forberedelse før kurset. Derudover skal du sikre dig, at du har mulighed for at koncentrere dig om kurset og afsætte flere timer mellem hver kursusdag til repetition og lektier.
Kurset afholdes på dansk med engelske kursusmaterialer og engelsk eksamen.
Kursusmaterialer er inkluderet i prisen, og du får adgang til materialet i god tid før kurset.
Materialet er elektronisk, og du skal medbringe din egen PC.
Varighed: 90 minutter (dog 113 minutter, hvis dit modersmål ikke er engelsk).
Hjælpemidler er ikke tilladt, dog er det tilladt at bruge ordbog.
Ved beståelse opnår du certifikatet og titlen “Create, Deliver and Support”.
Du kan læse mere om eksamensformen her.
Kurset afholdes i samarbejde med en partner.
The ITIL® 4 Create, Deliver & Support course is provided by Peopleteam, an ATO of PeopleCert.
ITIL® and the Swirl logo are registered trademarks of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.
Er du i tvivl om, hvad næste skridt skal være? Se en oversigt over alle ITIL®-kurserne, og find ud af, hvilket niveau der passer til dig.
Johnny har over 25 års praktisk erfaring med IT Service Management. Johnny er ITIL Master, akkrediteret ITIL instruktør og er en særdeles erfaren underviser inden for alle aspekter af IT Service, med speciale inden for Service desk og de gode processer inden for IT Service Management. Johnny formår på en særlig måde at gøre stoffet praktisk anvendeligt og nærværende.
Ballerup 20. - 22. november 2024 Garantifor afholdelse | |
Ballerup 7. - 9. maj 2025 | |
Ballerup 29. - 31. oktober 2025 | |
Ballerup 27. - 29. maj 2026 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk
Der er mange gode grunde til at øge dine kompetencer med et kursus i ITIL® på Teknologisk Institut. Få 3 gode grunde her og bliv klogere på fordelene.
Læs mere