Når IT-brugere henvender sig til IT Service Desk er deres førsteprioritet at få løst en sag, men ofte overser vi, hvor vigtigt det er, at de samtidig får en god oplevelse. På dette kursus lærer du begge dele gennem en række konkrete metoder og teknikker, som tilmed er så håndgribelige, at du kan gå direkte hjem og bruge de fleste af dem umiddelbart efter kurset.
Dette kursus er designet til dig, der ønsker at forbedre dine IT-supportfærdigheder og fokuserer på at opfylde dine brugeres behov og samtidig give dem en positiv oplevelse gennem konkrete metoder og teknikker. Kurset er en høj grad af deltagerinvolvering og du vil skulle forholde dig i praksis til emner som optimal sagsbehandling, knowledge management, AI i supporten, brugerorienteret kommunikation og håndtering af utilfredse brugere.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Kursusbevis
Fuld forplejning
Certificering / eksamen
Øvelser og inddragelse
Undervisning på dansk
Et fremragende kursus, der på en effektiv måde adresserer mange af de overvejelser, vi dagligt gør os for at levere en optimal service til vores brugere.- Marta Nielsen Aarhus Universitet
Johnny fremstår som en utrolig dygtig formidler. Han er pædagoisk, empatisk og imødekommede. Han formåede at engagere alle deltagere i løbet af kursets 2 dage.- Jørgen Skårup Aarhus Universitet
Meget engageret og god til at vise sin begejstring for det han præsenterer. På intet tidspunkt fandt jeg hans undervisning kedelig, der var mulighed for rollespil og også at snakke internt om tingene som gjorde at jeg huskede de ting han præsenterede. Meget behagelig underviser.- Asske Barkou Aarhus Universitet
Johnnys viden og måde at afholde kursus på. Det var meget struktureret men stadigt muligt at komme rundt omkring med reallife eksempler. Specielt AI delen fik teamet meget ud af, da Johnny havde opgaver med som vidste hvilke muigheder der var med AI og ikke bare slides med snak. :)- Jesper Begborg Eistrøm Aarhus Universitet
Kurset er meget praktisk og interaktivt, og du kan forvente en høj grad af involvering under hele forløbet.
Tag din laptop med, så du har adgang til at arbejde med dine egne sager fra din dagligdag.
Kursets 2. dag afsluttes med en test kl. 15-16 for dig, der ønsker certifikat på kurset.
Praktisk om certificeringen
Der er 20 spørgsmål i testen, og du skal svare rigtigt på mindst 13 spørgsmål (65%) for at bestå certificeringen. Certificeringen koster kr. 995,- ex moms, og er ikke indeholdt i kursusprisen. Du kan bestille din certificering ved tilmeldingen til kurset.
Ved beståelse får du udstedt et certifikat fra Peopleteam. Der er eksamensgaranti, og en evt. re-eksamen er inkluderet i prisen.
Johnny har over 25 års praktisk erfaring med IT Service Management. Johnny er ITIL Master, akkrediteret ITIL instruktør og er en særdeles erfaren underviser inden for alle aspekter af IT Service, med speciale inden for Service desk og de gode processer inden for IT Service Management. Johnny formår på en særlig måde at gøre stoffet praktisk anvendeligt og nærværende.
Taastrup 8. - 9. januar 2025 Garantifor afholdelse | |
Taastrup 4. - 5. september 2025 | |
Taastrup 22. - 23. januar 2026 | |
Taastrup 7. - 8. maj 2026 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk