Skab gode relationer til dine kunder og brugere. Dette kursus giver dig indsigt i forskellige kundetyper og konkrete redskaber til at håndtere vanskelige kunder og brugere, samt ruster dig til at navigere i konfliktsituationer.
Effektiv kommunikation er en udfordring i enhver supportfunktion, men når det lykkes, er der skabt grundlag for at yde en professionel og brugbar support for dine kunder. Det handler om at kunne afdække kundens behov, at skabe tryghed og tillid i relationen og at håndtere konfliktsituationer.
Kurset henvender sig til personer som arbejder i en supportfunktion eller med andre former for kunde- og brugerrelationer.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Kursusbevis
Erfaren underviser
Maks. 16 deltagere
Øvelser og inddragelse
Materiale på dansk
Undervisning på dansk
Gratis parkering
Et kursus med meget fagligt indhold, men totalt uden stress, da underviseren formåede at holde de pauser der skulle til, samt vekslede mellem teori og praksis på en meget professionel måde.- Kasper M. Lassen Danmarks Nationalbank
Der veksles mellem oplæg, øvelser, dialog og færdighedstræning. Teori og praktik integreres i undervisningen, så kurset får et logisk og sammenhængende forløb. 2 uger før kursusstart besvarer du en JTI-personprofil online. På kurset modtager du din personprofil med indkredsning af både styrke- og udviklingsområder. Testresultatet inddrages gennem hele kurset.
Henrik er Erhvervspsykolog, cand. psych., foredragsholder, underviser og strategisk rådgiver. Henriks specialer ligger inden for positiv organisationspsykologi, ledelsesudvikling, teamsamarbejde og kommunikation. Han er kendt som en engageret og humoristisk formidler, med en direkte facon. Du får den nyeste viden inden for feltet, masser af inspiration og en lang række konkrete værktøjer. Og blot fordi der er videnskabelig forskning bag, behøver det jo ikke være en videnskab at bruge.
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk
Hvad gør du? Du kan gøre mere – og du kan sikkert finde 2-3 ting, som er gratis, som ikke tager tid, men som vil få dine kunder til at tænke: “Hold da op...
Læs mereFå gode råd til god kundeservice
Det vigtigste man kan opnå med god kundeservice er, at give så god en service, at kunden får lyst til at dele oplevelsen med andre. Og det er de kundeoplevelser, der...
Både eksisterende og nye kunders oplevelse er altafgørende for virksomheden. Glade og loyale kunder kan nemlig i den grad mærkes på bundlinjen. Få 5 råd til en bedre...
Telefonfustrationer hos kunder, og hvordan man kan takle dem.