Lær, hvordan du etablerer et godt samarbejde på tværs af praksis og effektive serviceværdistrømme med de 5 væsentligste, operationelle practices, som ITIL 4 anbefaler. Du får 5 dages pensum på kun 3 dage.
På kurset lærer du at forstå og anvende de begreber, der er dækket af de fem ITIL Management Practices:
Du lærer om både de strategiske og operationelle niveauer og om hvordan du maksimerer værdien af de 5 practices.
Dette kursus målrettet dig, der:
Det er en forudsætning, at du har en ITIL® 4 Foundation certificering for kunne deltage på kurset.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Certificeret underviser
Fuld forplejning
Certificering / eksamen
Materiale på engelsk
Undervisning på dansk
Kursus er en samling af nedenstående 5 individuelle kurser. På kun 3 dage får du hele pensum for følgende kurser:
Når du har været gennem kurset, har du en dyb forståelse for de 5 nævnte ITIL ® 4 practices, og har redskaber til at implementere og videreudvikle disse practices i din egen organisation ud fra et ITIL-perspektiv.
Kurset er meget intensivt, og du skal afsætte god tid til forberedelse før kurset. Derudover skal du sikre dig, at du har mulighed for at læse op til eksamen, som finder sted på et selvvalgt tidspunkt efter kurset.
Kurset afholdes på dansk med engelske kursusmaterialer og engelsk eksamen.
Materialet er elektronisk og du bedes medbringe din egen PC, så du har adgang til materialet under kurset. Kursusmaterialet er inkluderet i prisen og du får adgang til materialet i god tid før kurset.
Du kan læse mere om eksamensformen her.
Der er 60 spørgsmål i testen, og du skal svare rigtigt på mindst 39 spørgsmål (65%) for at bestå certificeringen.
Ved beståelse får du udstedt et certifikat og titlen “ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil”.
Det er en forudsætning, at du har bestået ITIL® 4 Foundation-eksamen for at kunne deltage i eksamen på dette kursus.
Kurset afholdes i samarbejde med en partner.
The ITIL® 4 Monitor, Support and Fulfil – Bundle course is provided by Peopleteam, an ATO of PeopleCert.
ITIL® and the Swirl logo are registered trademarks of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.
Johnny har over 25 års praktisk erfaring med IT Service Management. Johnny er ITIL Master, akkrediteret ITIL instruktør og er en særdeles erfaren underviser inden for alle aspekter af IT Service, med speciale inden for Service desk og de gode processer inden for IT Service Management. Johnny formår på en særlig måde at gøre stoffet praktisk anvendeligt og nærværende.
Ballerup 7. - 9. april 2025 | |
Ballerup 22. - 24. september 2025 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk