Den daglige kundebetjening pr. telefon har stor betydning for din virksomheds omdømme. Som medarbejder, på ”øretævernes holdeplads” er du en vigtig nøgleperson, der dagligt er med til at præge kundernes oplevelse af virksomheden. Du fungerer som ansigtet udadtil, og derfor er det vigtigt, at du er klædt ordentlig på til at yde den bedste service.
På kurset ”Professionel telefonservice” lærer du at ekspedere indgående samtaler på en effektiv, smilende og dermed også ”sælgende” måde, så kunderne føler sig godt behandlet og får lyst til at ringe igen.
Kurset er for dig, - ny som erfaren i rollen – der betjener kunder pr. telefon og dermed er med til at tegne virksomhedens ansigt udadtil. De typiske deltagere er medarbejdere i omstilling og reception.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Kursusbevis
Erfaren underviser
Maks. 16 deltagere
Fuld forplejning
Øvelser og inddragelse
Casearbejde
Materiale på dansk
Undervisning på dansk
Gratis parkering
Super dejligt når man kan mærke, hvordan underviseren "Brænder" for emnet, der undervises i, og det gør denne underviser bestemt.- Jeanette Elbek, Kunderådgiver. Bolignet-Aarhus F.M.B.A. t
Motiverende, engageret og fagligt velfunderet underviser.- Flemming Hedegaard Erstatningsadvokaterne v/Britha Anette Bunk
Gode rammer, engageret underviser, godt undervisningsmateriale. Fin forplejning.- Lasse Broni Christensen Lidl Danmark K/S
Behagelig at lytte til og han gjorde indholdet spændende. Havde nogle gode historier med tilhørende pointer. Dejligt at han inkluderede alle.- Nadja Hansen Med24.dk ApS
Undervisningen er involverende og aktiv og tager udgangspunkt i deltagernes egen hverdag samt problemstillinger.
Du får udleveret et fyldestgørende kursusmateriale, som du kan benytte som et effektivt opslagsværk efter kurset.
Lars brænder for arbejdet med service, salg, ledelse og personlig udvikling. Lars har siden 1992 undervist på kurser inden for service, værdiskabende kommunikation og salg, og har igennem hele karrieren arbejdet med service og salg i praksis. Som underviser er han fuld af energi og nærvær, og har en uformel, humoristisk og direkte undervisningsform. Han arbejder meget ”hands on” og med afsæt i kursusdeltagernes hverdag, hvilket er deltagerens garanti for input og værktøjer.
Taastrup 21. januar 2025 | |
Trekantsområdet 19. marts 2025 | |
Taastrup 21. maj 2025 | |
Taastrup 20. august 2025 | |
Aarhus 2. oktober 2025 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk
Hvad gør du? Du kan gøre mere – og du kan sikkert finde 2-3 ting, som er gratis, som ikke tager tid, men som vil få dine kunder til at tænke: “Hold da op...
Læs mereFå gode råd til god kundeservice
Det vigtigste man kan opnå med god kundeservice er, at give så god en service, at kunden får lyst til at dele oplevelsen med andre. Og det er de kundeoplevelser, der...
Både eksisterende og nye kunders oplevelse er altafgørende for virksomheden. Glade og loyale kunder kan nemlig i den grad mærkes på bundlinjen. Få 5 råd til en bedre...
Telefonfustrationer hos kunder, og hvordan man kan takle dem.