Vi sidder klar til at hjælpe, uanset hvilke spørgsmål du måtte have
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk
Marketing handler om at udveksle, skabe og kommunikere information og aktiviteter, der har værdi for kunder og brugere. God markedsføring kræver således typisk et omfattende kendskab og god forståelse for kundernes og brugeres adfærd. Omdrejningspunktet er at gøre virksomheden attraktiv, salgsgenererende og synlig.
Digitaliseringen betyder, at kompetencer og værktøjer inden for marketing på online platforme er nødvendigt for mange virksomheder. Med et marketingkursus hos Teknologisk Institut får du inspiration til at styrke virksomheders online marketing profil gennem bl.a. grafisk design, SEO, Tag Management, Google Analytics og adfærdspsykologi.
Medarbejdere, der har værktøjerne til at skabe og arbejde med den visuelle formidling, er efterspurgt af mange virksomheder. Det digitale design er nemlig blevet en stor del af online marketing, og layouts, der både er brugervenlige til mobil, tablet og desktops er blevet et must-have i dag. Apps og websites er derfor noget mange virksomheder lægger stor vægt på. Både video, lyd og billede er komponenter, der kan gøre en marketingstrategi mere succesrig.
Sociale medier spiller en stor rolle i de fleste menneskers hverdag.