Kurser

1 dags kursus 
Læring inden for et specifikt emne

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) [MB-910T00]

9. december 2024 Taastrup Garantifor afholdelse
22. januar 2025 Taastrup
7. april 2025 Taastrup
25. august 2025 Taastrup
DKK  5.499
ekskl. moms
Nr. 90980 A

Få en grundlæggende introduktion til Microsoft Dynamics 365/CRM. På kurset får du et samlet overblik over de mange muligheder der findes inden for Customer Engagement. Du lærer at navigere i account, kontakter oog aktiviteter og du får et god kendskab til Customer Engagement Apps samt modulerne Dynamics 365 Customer Insights, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Service og Dynamics 365 Field Service.

Deltagerprofil

Dette kursus er for dig, som gerne vil have en grundlæggende introduktion til Dynamics 365 - Custom Engagement samt de muligheder og services i Dynamics 365.

Forudsætninger

Du forventes at have en grundlæggende forståelse for kundeengagement (CRM). En forståelse for Cloud Computing vil være en fordel, men er ikke en forudsætning for deltagelse.

Udbytte

  • Grundlæggende introduktion til Dynamics 365 customer engagement apps og hvordan du navigerer
  • Forståelse for funktionerne i Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Forståelse for funktionerne i Dynamics 365 Sales
  • Forståelse for funktionerne i Dynamics 365 Customer Service
  • Forståelse for funktionerne i Dynamics 365 Field Service

Det får du på kurset

Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.

Efter du har fuldendt kurset, vil du modtage et kursusbevis.

Kursusbevis

Hos Teknologisk Institut bruger vi kun erfarne undervisere.

Erfaren underviser

Certificeret underviser.png

Certificeret underviser

På kurset får du morgenmad, frokost, snacks og drikkevarer.

Fuld forplejning

Materiale på engelsk

Materiale på engelsk

Undervisning på dansk

Undervisning på dansk

Tæt på kursusstedet er der gratis parkering.

Gratis parkering

Computer stilles til rådighed

Computer stilles til rådighed

Indhold

Modul 1: Explore the core capabilities of Microsoft Dynamics 365 customer engagement apps
  • Get an introduction to the capabilities shared across Dynamics 365 customer engagement apps. You'll learn about Dataverse, get an overview of Dynamics 365 customer engagement apps, and learn about common capabilities.
     
    - Describe the foundations of Dynamics 365 customer engagement apps
    - Describe shared activities and integration options in Dynamics 365 customer engagement apps
Modul 2: Explore Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • This module introduces learners to the core capabilities of Dynamics 365 Customer Insights - Journeys. Its marketing automation capabilities provide organizations with a solid foundation to design automated customer journyes that help guide and nuture prospects.
     
    - Explore Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
    - Describe Dynamics 365 Customer Insights - Data and Dynamics 365 Customer Voice
     
Modul 3: Explore the Fundamentals of Dynamics 365 Sales
  • This module introduces you to Dynamics 365 Sales. You'll learn about core product capabilities and other tools that you can use to successfully and effectively manage the sales process.
     
    - Explore Dynamics 365 Sales
    - Describe Dynmiacs 365 Sales capabilities and related apps
     
Modul 4: Explore the Fundamentals of Dynamics 365 Customer Service
  • This module introduces you to Dynamics 365 Customer Service. You'll learn about the cores product capabilities and other tools that you can use to effectively and efficiently manage the support process for customers.
     
    - Explore Dynamics 365 Customer Service
    - Describe Dynamics 365 Customer Service capabilities and related apps
     
Modul 5: Explore the Fundamentals of Dynamics 365 Field Service
  • This module introduces you to Dynamics 365 Field Service. You'll learn about core product capabilities and discuss the scheduling process and other tools that you can use to support your field service activities.
     
    - Explore Dynamics 365 Field Service
    - Describe Dynamics 365 Field Service scheduling capabilities and related apps
 
Bemærk: Indhold for dette kursus tilpasses løbende af Microsoft for at følge med den løbende teknologiske udvikling, der kan derfor ske ændringer af kursusindhold uden varsel.

Certificering

Dette kursus er rettet mod eksamen MB-910 Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM). Eksamen bestilles og betales særskilt. Ved beståelse opnås certificeringen Microsoft Certified: Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM).

Microsoft skriver om denne eksamen:

  • This exam measures your ability to describe the following: Dynamics 365 Customer Insights - Journeys; Dynamics 365 Sales; Dynamics 365 Customer Service; Dynamics 365 Field Service, and exlpore the core capabilities of Dynamics 365 customer engagement apps.
  • Whether you are a business stakeholder, functional consultant at the start of your career or a student, this certification is a validation of your broad knowledge of the customer engagement apps in Microsoft Dynamics 365.

Læs mere om IT-certificering her.

25656
Underviser

Undervisningen varetages af en erfaren underviser fra Teknologisk Instituts netværk bestående af branchens dygtigste undervisere.

Vælg dato

Taastrup
9. december 2024
 Garantifor afholdelse
Taastrup
22. januar 2025
Taastrup
7. april 2025
Taastrup
25. august 2025
Taastrup
8. oktober 2025

Vil du vide mere?

Hvad er Microsoft Dynamics 365?

Microsoft Dynamics 365 er Microsofts cloudbaserede platform, som i dag anvendes af flere og flere virksomheder. Bliv klogere på Microsoft Dynamics 365!

Læs mere
 

Microsoft Dynamics 365 - CRM

Bliv klogere på CRM-systemet i Dynamics 365! Besøg siden, og se valgmulighederne inden for Microsoft Dynamics 365 - CRM.

Læs mere