Vi sidder klar til at hjælpe, uanset hvilke spørgsmål du måtte have
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk
Microsoft Dynamics AX og NAV er en række økonomisystemer til virksomheders lokale miljø – tidligere kendt under navnet Axapta og Navision. De er udviklet af Damgaard Data i 1998, men blev i 2003 overtaget af Microsoft, hvor det ligeledes skiftede navn.
Microsoft Dynamics AX og NAV ligner umiddelbart hinanden i brugerfladen og rummer meget ens funktionalitet. De to ERP-løsninger har til formål at lave forbedringer og lette administrationen af data, så det er lettere for dig at træffe kvalificerede beslutninger og fastholde dine kunder.
Fordelen ved at anvende Microsoft Dynamics AX og NAV er, at det hjælper med at:
Derudover er de brugervenlige, fleksible og skalérbare ERP-systemer, så det er nemt at integrere og anvende for dig og dine ansatte.
Ved Microsoft Dynamics AX og NAV er det hele samlet i en konsolideret løsning – det er endda muligt at arbejde med flere sprog og valuta, hvilket tillader dig at arbejde effektivt på tværs af lokationer og lande.
Som udgangspunkt er Microsoft Dynamics AX og NAV standardløsninger. Der er dog mulighed for at tilpasse funktionaliteten, så de bliver mere specialiserede i forhold til den branche, din virksomhed opererer i.
Microsoft Dynamics ERP-systemer bidrager til en hurtigere og større forretningsværdi.
Forskellen på de to ERP-løsninger er dog:
Dynamics CRM er et customer relationship management softwaresystem udviklet af Microsoft. Det har til formål at styre dine kunderelationer og dermed skabe grobund for vækst. Kunden og kundens aktiviteter sættes i centrum, hvilket hjælper både salg, marketing og service med at holde et samlet overblik. Ved hjælp af Dynamics CRM er det muligt for dig at se tilbage på tidligere beslutninger og dermed bygge nye beslutninger på viden og indsigt.
Med kenskab til Microsoft Dynamics CRM-system skaber du det bedste grundlag for at levere de bedste kundeoplevelser, samtidig med du får mulighed for at dyrke langsigtede, værdibaserede relationer med dine kunder.