Kurser

posterimage

Kurser i ITIL® og Service Management

Lær, hvordan du professionelt planlægger og styrer virksomhedens IT Service Management-opgaver med kurser i ITIL® og Service Management.

ITIL® er best practice for IT Service Management, som bruges af tusinder af organisationer verden over.

På alle vores kurser i ITIL® og Service Management bliver du undervist af kompetente specialister. Vi har kurser på både dansk og engelsk, og der er mulighed for certificering.

The ITIL® Accredited Training Organization logo is a trademark of AXELOS Limited.

Læs mere
1
Filtrér kurser 
Filtrér
0 kr 0 kr
{{data}}
{{data}}
{{data}}
{{data}}
{{data}}
0 kr 0 kr
Ingen kurser opfylder dine filtre

Men vi har 54 andre kurser inden for ITIL® og Service Management.

Høj kvalitet inden for kompetenceudvikling

4,4
Fremragende Baseret på 16.817 anmeldelser 
Arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed.
Fremragende
Meget godt
Udmærket
Mindre godt
Ikke godt

Har du spørgsmål?

Vi sidder klar til at hjælpe, uanset hvilke spørgsmål du måtte have

Få ny inspiration til din kompetence­udvikling

Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.

Indtast venligst et validt navn
Tilmelder nyhedsbrev
Tak for din tilmelding
Teknisk fejl

Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk

Hvad er ITIL® 4?

ITIL 4 er både et fælles sprog for IT-professionelle – og et internationalt anerkendt rammeværk til at levere gode digitalt understøttede services. ITIL 4 bygger på mere end 30 års ITSM-erfaringer, der er opsamlet, konsolideret og opdateret af IT-professionelle fra mange forskellige forretningsområder.
 
ITIL 4 har udviklet sig til at levere en end-to-end Digital Operating Model og Service Value Chain, der dækker leverance og vedligeholdelse af IT- og digitale services. I den nye ITIL 4 er der også integreret DevOps, Lean IT og agil udvikling. Læs mere om IT-sproget ITIL® herunder:
 

Hvad er fordelene ved ITIL® og Service Management?

  • Skaber en fælles referenceramme gennem sprogbrug og begreber på tværs af leverandører og kunder
  • Definerer de nødvendige roller
  • Er med til at sikre at fokus er på kundens ønsker og behov
  • Forudsigelige og konsekvente processer ved brugen af Best Practice processer
  • Bedre udnyttelse af kompetencer og erfaringer
  • Reducerede omkostninger

I denne artikel får du 3 gode grunde til at deltage på et ITIL®-kursus.

ITIL®-kursus

Er du på udkig efter et kursus i ITIL, findes der flere niveauer:

  • ITIL 4 Foundation
  • ITIL Specialist
  • ITIL Strategist
  • ITIL Leader
  • ITIL Master

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

ITIL Certification

 
Certificeringer er både en fordel for dig og din virksomhed. Du får bevis på dine kompetencer, og din arbejdsplads kan overfor kunder og samarbejdspartnere dokumentere, at medarbejdernes faglige niveau er i top.
 
På Teknologisk Institut udbyder vi ITIL 4 Foundation, samt et udvalg af specialistkurserne. Kontakt os for at høre nærmere.

Vi afholder gerne firmakurser på både dansk og engelsk, hvis I er flere fra samme firma, der ønsker det samme kursus.